zaterdag 22 augustus 2020

Oostenrijk...

 Hier ben ik weer...

Denken hoe dit jaar gaat eindigen en zou ik dit jaar afgestudeert zijn?

Het is nu al heel moeilijk geweest in verband met mijn studies. Ik heb wel veel herxamens gehad. ik voelde als een tegenslag die  naar de grond zich me duwde. Maar hier ben ik, nog bloggen aan het schrijven rond Corona.

Maar ik ga iets positief schrijven. VAKANTIE :)!!!

Dit jaar heb ik samen met mijn echtgenoot, 'offers' gemaakt in verband met de vakantie .

Uiteindelijk hebben mijn ouders en mijn familie mijn kindje voor het eerste keer gezien. 

Eerlijk, is dit vakantie het beste vakantie voor mij geweest. 

Zoals ieder jaar zijn we ook dit jaar met de auto naar mijn vaderland geweest, Albanië.

Dit jaar zijn we met ons drieën geweest. Het was een beetje moeilijk want we moesten vaak stoppen, maar we zijn geraakt. 

We rijden 2800km en we hebben wel veel tussenstops gedaan. Onze eerste stop was in Oostenrijk.

Amai wat een verschil met België. Qua infrastructuur, maar ik vond het niet mooi. België is beter!

Qua eten zag ik meteen een verschil en prijzen ook. De hotels waren heel goedkoop, maar het eten niet.

Maar in verband met Corona en de maatregelen waren dezelfde. In de hotels, restaurants en op alle plaatsen die naar binnen moest gaan, was de mondmasker en handen ontsmetten verplicht.

In de volgende blog ga ik over een land bespreken die ik heel mooi vond :)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oostenrijk...

 Hier ben ik weer... Denken hoe dit jaar gaat eindigen en zou ik dit jaar afgestudeert zijn? Het is nu al heel moeilijk geweest in verband m...